Verslag van de Damescommissie - geen wedstrijd wel een modeshow

Onze openingswedstrijd werd dit jaar geen wedstrijd. Storm en regen verhinderden dat wij het seizoen op de gebruikelijke manier met een texas scramble shotgun openden.

Geopend werd er wel. Met een modeshow, verzorgd door onze golfshop. Op de catwalk lieten onze leden Bettie, Elly, Lia, Marianne, Mieke en Thelma zien waar we dit seizoen onze keuze uit kunnen maken. Van mouwloze shirts tot en met een regenpak. Ineke heeft ingekocht voor alle weersomstandigheden die bij een Hollandse zomer horen. Leuke kleding van prachtige materialen.

In de pauze was er tijd voor een hapje en een drankje en werden de prijzen uitgereikt van de deze winter gehouden eclectic.

Ook dit jaar werden waanzinnige scores bereikt. Soms op wintergreens met de grote gaten, soms op zomergreens, soms ook met een combinatie van beide. Wat zou het leuk zijn als onderstaande scores in één wedstrijd op zomergreens zouden worden gehaald.

Punten per hole

1

6

7

8

9

meegedaan

1.

Ochtman, Francies

31

2.

Veen, Bettie van

30

7

3.

Eik, Erica van

29

4

Al met al werd het een gezellige middag. De damescommissie dankt Ineke Haringa voor haar sponsoring en de geweldige modeshow. Verder verwijzen wij naar het wedstrijdprogramma met voor ieder wat wils. Inschrijven kan vanaf nu. Vergeet ook onze laddercompetitie niet, waarvoor u nog tot 15 april a.s. kunt inschrijven bij Valery Kolk of Lucylle Munne.

De damescommissie