Happy Golf for Starters

Happy Golf for Starters 2024

Golfclub Capelle heeft samen met Hans von Burg de handen ineen geslagen voor startende golfers. Plezier in golfen vinden wij heel belangrijk en dat ontstaat mede doordat je door de baan loopt. Met je golfstokken, een balletje en als het even kan, met iemand die het spel net zo leuk vindt als  jijzelf. Daarom stimuleren wij Happy Golf: dat je na het spelen met een goed gevoel naar huis gaat. Bijvoorbeeld door te starten vanaf de teebox die bij je handicap past, door het plaatsen of opteeën van je bal. En door aansluiting te houden met de flight vóór je, maakt het niet uit dat de mensen achter je moeten wachten.

Om startende golfers dit plezier extra te laten ervaren, organiseert Team Happy Golf op acht zaterdagmiddagen Happy Golf for Starters. Er zijn begeleiders die meelopen en uitleg geven over de etiquette en veiligheid in de baan. En voor diegenen die dat willen, je kunt met een marker door de baan zodat je een handicapregistratie kunt krijgen. Zo is het happy voor iedereen!

VOOR WIE:

Voor leden van Golfclub Capelle met handicap 34 en hoger t/m baanpermissie. En deze acht middagen zijn als uitzondering ook opengesteld voor lesklanten van Golfschool Hans von Burg die (nog) niet lid zijn van onze vereniging.

INSCHRIJVEN – data en tijden 2024:

Inschrijven voor Happy Golf for Starters middels de linkjes die achter de datum staan.

Tijden

Online inschrijfformulier

Zaterdag 13 april

Klik hier voor inschrijven op  13 april

Zaterdag 11 mei

Klik hier voor inschrijven op 11 mei

Zaterdag 1 juni

Klik hier voor inschrijven op 1 juni

Zaterdag 6 juli

Klik hier voor inschrijven op 6 juli

Zaterdag 3 augustus

Klik hier voor inschrijven op 3 augustus

Zaterdag 14 september

Klik hier voor inschrijven op 14 september

Zaterdag 12 oktober

Klik hier voor inschrijven op 12 oktober

Zaterdag 9 november

13:00 - 14:30 uur

Klik hier voor inschrijven op 9 november

Inschrijven is mogelijk tot 4 dagen voor de speel datum.

KOSTEN:

Deelname: € 3,- per persoon.

Dit inschrijfgeld wordt gebruikt voor het aanschaffen van prijsjes en wat bitterballen bij de borrel.

Lesklanten van Golfschool Hans von Burg die geen lid zijn van de golfclub en leden met een Week lidmaatschap, betalen daarnaast een speciale greenfee van € 10,- per persoon (normaal € 27,-). Zij kunnen de greenfee afrekenen bij de caddiemaster, voorafgaand aan Happy Golf for Starters.

Wij hebben er heel veel zin in dus schrijf je in en wie weet, word jij onze Happy Starter van de maand!

Met sportieve groet, TEAM HAPPY GOLF:

Brian van der Veen, Mascha Bos, Joop Koster & Simone de Bruin