Reserveringsregels

Per 2 januari 2024

Reserveren van starttijden, melden bij de caddiemaster

Wanneer spelen:
Om te zien wat de mogelijkheden zijn om te spelen, kan men de Clubagenda (op de startpagina van deze website) raadplegen.

Reserveren is mogelijk:

• Via de website
  • Via Ikgagolfen.nl
  • Via de webapp (voor leden)
  • Telefonisch via de caddiemaster, tel: 010 – 44 22 337

Aantal reserveringen:

• 1 Flight van maximaal 4 personen per dag
  • Leden kunnen maximaal 4 reserveringen in een periode van 14 dagen hebben uitstaan. Voor bedrijfsleden is dit 4 reserveringen in een periode van 21 dagen.
    Dit is exclusief wedstrijden of andere clubactiviteiten.

Startinterval:

• voor 1 persoon of 2 personen: 6 minuten
  • voor 3 of 4 personen: 12 minuten

Wijzigen Reservering
Een online geboekte starttijd kan tot 8 uur van tevoren online gewijzigd of geannuleerd worden. Voor alle overige of latere wijzigingen in starttijden of de samenstelling van de flight: neem contact op met de caddiemaster. Neem altijd contact op als je niet komt.

Op de dag zelf
Het is belangrijk dat om je minimaal 10 minuten van tevoren (met digitale NGF kaart) aan te melden bij de caddiemaster en om 5 minuten voor de afslagtijd bij de teebox te zijn. Indien dit niet gebeurt kan de caddiemaster de starttijd aan anderen toewijzen en/of je als ‘no-show’ registreren.

Buiten de openingstijden van de receptie kan je (alléén als de baan geopend is):

• als lid vrij starten;
  • als bezoeker/introducé vrij starten na aanmelding en betaling van greenfee bij het restaurant.