Najaarscompetitie 2023

Inschrijving voor deelname aan de NGF-Najaarscompetitie 2023

Beste leden,

Dit najaar stellen wij u in de gelegenheid om deel te nemen aan de, jaarlijks door de Nederlandse Golf Federatie (NGF) te organiseren najaarscompetitie 2023.

De najaarscompetitie is een laagdrempelige manier om mensen die nog geen voorjaarscompetitie hebben gespeeld, kennis te laten maken met competitie-golf.

De spelvorm van de najaarscompetitie 2023 op zondag is: 18-holes individueel Stableford. De vier speeldagen voor de najaarscompetitie op zondag zijn: 8, 15, 22 en 29 oktober. Er volgt een finale voor de 10 beste poulewinnaars.

De inschrijving voor deze najaarscompetitie 2023 is geopend. Je kunt je inschrijven door het sturen van een email aan tc@golfclubcapelle.nl

Bij de inschrijving dient u aan te geven:

- Namen van de teamgenoten, en wie als captain optreedt

Er zal een beperkt aantal teams door de TC worden ingeschreven. De TC bepaalt welke teams zullen worden ingeschreven en de TC schrijft uw team in bij de NGF.

Op de website golf.nl is het reglement in te zien - klik hier (naar beneden scrollen tot u 'NGF najaarscompetitie 2023' ziet). Daar worden in augustus ook de wedstrijdformulieren gepubliceerd.

De inschrijving sluit op maandag 28 augustus en de indeling wordt uiterlijk gepubliceerd op vrijdag 15 september. Wij zien uit naar uw deelname!

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet, TC Golfclub Capelle

Peter van den Berg , Laurens Franken, Dick de Vaal, Anthony van der Wilden