Clinic Ondersteuningscentrum de IJssel

Op 2 augustus organiseerde Golfclub Capelle een golfclinic voor acht gasten van Ondersteuningscentrum de IJssel. Voor het derde jaar alweer.

Nadat het weer niet veel goeds beloofde, werd het toch droog om 11 uur en ging zowaar ook de zon nog schijnen.

Na de koffie met heerlijk taartje zijn we met Pro Michelle naar de puttinggreen gegaan. Zij heeft de fijne kneepjes uitgelegd van het putten. Ook deden we nog een wedstrijdje putten.

Daarna zijn we richting driving range gegaan waar we nog wat hebben gechipt in het kletsnatte gras.

Op de driving range stonden de emmertjes ballen al klaar en leerde Michelle ons de swing. Als je nog nooit met deze sport in aanraking bent geweest, is het vooral moeilijk en spannend. Maar er was veel plezier en daar was deze ochtend voor georganiseerd!

Later zijn we nog gezellig wat gaan drinken in het clubgebouw met een bitterballetje erbij.

Al met al een superochtend voor de gasten van Ontmoetingscentrum De IJssel, voor leven met en na kanker.

We willen Michelle en de sponsors hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan deze ochtend.

Het is zeker weer voor herhaling vatbaar.

Wil Vuijk, Vrijwilliger van Ontmoetingscentrum De IJssel

Uw giften of donaties zijn welkom op ons rekeningnummer NL 96 RABO 0326 5692 94 t.n.v. Stichting Ondersteuningscentrum De IJssel