Vriendinnendag op dinsdag 4 juli a.s.

Op 4 juli a.s. zal er weer een Vriendinnendag worden georganiseerd door de damescommissie van Golfclub Capelle. Uiteraard zijn wij daar al mee bezig en wij hebben dit jaar gekozen voor het thema: DELFTS BLAUW.

Zoals jullie van ons gewend zijn zal dit thema in het clubhuis te zien zijn en ook de prijzen zullen met Delfts Blauw te maken hebben. Het is leuk als jullie ook dit thema gebruiken in bijvoorbeeld jullie golfoutfit, maar het is zeker geen verplichting.

Het programma voor Vriendinnendag ziet er als volgt uit:

Vanaf 11.30 uur: Wij verwachten jullie aan onze wedstrijdtafel

Exact  13.00 uur: Shotgunstart voor een greensome

Rond  17.30 uur:  Drankje, prijsuitreiking en een verrassing

Circa  18.30 uur:  Diner (nadere informatie volgt)

Heb je je nog niet ingeschreven? Het kan nog t/m 29 juni a.s. Het inschrijfgeld bedraagt € 8 per persoon. De greenfee voor niet-leden bedraagt voor Vriendinnendag € 15,00 p.p. Het inschrijfgeld, de greenfee en eventuele bijdrage voor een handicart (niet vergeten bij de caddiemaster te reserveren!) kun je bij de wedstrijdtafel afrekenen.

Als je met een vriendin speelt die geen lid is van onze club, s.v.p. bij inschrijving via de website niet allen de naam, maar ook het NGF-nummer van je vriendin opgeven.

Tot snel op de baan of in het clubhuis!

De damescommissie