Geslaagd matchplay clubkampioenschap 2023!

Logo Golfclub Capelle

Wij willen graag de winnaars van het matchplay clubkampioenschap 2023 feliciteren! Het afgelopen weekend, op      1 en 2 juli, vonden deze spannende kampioenschappen plaats op onze prachtige golfbaan. Het was een onvergetelijk en buitengewoon sportief weekend, en we zijn trots om Rogier Mol en Coos Erdman als de kampioenen te feliciteren!

Met veel competitiegeest en talent stonden de top 16 golfers van dit jaar, zowel mannen als vrouwen, tegenover elkaar in de strijd om het matchplay kampioenschap van 2023. We willen alle deelnemers van harte feliciteren met hun uitstekende prestaties en in het bijzonder de (halve) finalisten: Rogier Mol, Jeffrey Molhoek, Gavin Baptiste, Gerard Hendrik, Coos Erdman, Quirine vd Gevel, Hikke van Doorninck en Anneloes Hollman.

Het publiek was in groten getale aanwezig en heeft genoten van prachtige slagen, een goed onderhouden golfbaan en live scores in het clubhuis. Het enthousiasme was voelbaar en heeft bijgedragen aan de geweldige sfeer gedurende het hele weekend.

Als dit weekend je ook heeft geïnspireerd om je sportieve kant te laten zien, dan hebben we goed nieuws! Er staan deze zomer nog verschillende wedstrijden op het programma bij Golfclub Capelle. Noteer de volgende data alvast in je agenda:

• Medal (maandbeker) strokeplay of stableford op 23 juli
  • Presidents Putter op 30 juli
  • Polder trofee op 20 augustus

Maar dat is nog niet alles! Later dit jaar worden er nog twee clubkampioenschappen gespeeld: het Senioren Strokeplay kampioenschap op 4 en 5 augustus, en het reguliere Strokeplay Kampioenschap op 2 en 3 september. Voor al deze wedstrijden kun je je inschrijven via onze website.

Laten we de sportieve geest levend houden en samen nog meer fantastische golfmomenten beleven op Golfclub Capelle!