Verslag Happy Golf for Starters

happy golf 5

Jaja tussen al het Matchplay-clubkampioenschap-geweld was er ook weer een Happy Golf 4Starters. Het was in de middag gelukkig droog en vol vrolijkheid gingen de starters door de baan. Natuurlijk was er wat spanning maar dat was snel voorbij. Men was serieus en toch ook ontspannen, er werden mooie ballen geslagen en het enthousiasme werkte aanstekelijk. En daar is het Happy Golf om te doen: met plezier golfen!

Zoals altijd werd er gestart vanaf de oranje tee. En na afloop werd er gezamenlijk een drankje gedronken, bitterballen genuttigd en nagepraat over ieders prestatie in de baan. Onze Happy Golfer van deze maand is wederom Rob Beenhakker. Nogmaals Rob: van harte gefeliciteerd, en wederom dank voor je leuke winnaars-speech!

Happy Golf is mede-mogelijk omdat andere leden als begeleiders meelopen. Zij geven startende golfers uitleg over de etiquette en veiligheid in de baan. Ze laten zien wat Ready Golf is en hoe je goed voor je flight-genoten zorgt. Enorme dank dit keer aan: Auke, Marc, Marcel, Niels, Rinus en Willem!

Op zaterdag 12 augustus is er weer een Happy Golf 4Starters. Doe ook mee en schrijf je hier in!

Met sportieve groet en we zien je graag!

TEAM HAPPY GOLF

Brian van der Veen, Joop Koster Mascha Bos en Simone de Bruin