Verslag Happy golf

Happy Golf golfbal met smiley

Plaatjes zeggen meer dan 1.000 woorden.

Afgelopen zaterdag was het weer een feestje, de Happy Golf. Een prachtige zonovergoten middag vol blijdschap, spanning en gezelligheid. Iedereen had er zin in. Ja, in het begin was er wat spanning bij nieuwe Happy Golfers maar dat werd al snel losgelaten en liep iedereen met een brede lach door de baan. En daar is het Happy Golf om te doen: met elkaar en met plezier golfen!

Zoals gebruikelijk is met Happy Golf, werd er gestart vanaf de oranje tee en de Happy Golfers liepen de eerste negen holes. U begrijpt, dit zijn startende golfers en wij ervaren rotten zijn vergeten hoe het was toen wij voor het eerst door de baan liepen. Opgewonden, toch een klein beetje gespannen. En dan is daar de ontlading, lopend door de baan. Hoe mooi is het om de blije gezichten van de deelnemers te zien. Na afloop werd er een drankje gedronken en wat bitterballen verorberd op het terras van restaurant Mulligan.

Onze Happy Golfer van de maand is Rob Beenhakker. Van harte gefeliciteerd Rob, en dank voor je mooie winnaars-speech!

Happy Golf is mede-mogelijk omdat andere leden als begeleiders meelopen. Zij geven startende golfers uitleg over de etiquette en veiligheid in de baan. Ze laten zien wat Ready Golf is of hoe je goed voor je flight-genoten zorgt door bijvoorbeeld een stukje watermeloen aan te bieden???? Enorme dank dit keer aan: George Doughtie, Heleen Kloot, Joop Koster, Peter den Breejen en Wijnie de Graaf!

Wil je ook een keer mee doen? Dat kan. De eerst volgende keer is zaterdag 1 juli. Kijk snel op onze website en schrijf je hier in!

Met sportieve groet en we zien je graag in de baan!

TEAM HAPPY GOLF

Brian van der Veen, Mascha Bos en Simone de Bruin