Verslag Dieneke van Wessem Trofee

Dieneke van Wessem trofee 13 juni 2023

Op dinsdag 13 juni 2023 gingen 31 speelsters de baan in voor de Dieneke van Wessem Trofee. Ondanks de hitte ging men met goede moed en voorzien van veel water en zonnebrand van start.

Na afloop van de ronde kon iedereen genieten van een heerlijk aardbeientaartje en drankje, dat traditiegetrouw bij deze wedstrijd wordt geserveerd.

Nadat alle speelsters rond half 4 terug waren kon de score opgemaakt worden en deze was als volgt:

1. Lenie Beaujean, 37 stablefordpunten;
  2. Hanny Geelkerken, 34 stablefordpunten;
  3. Ellen Zwarthoff, 33 stablefordpunten. Lenie Meijerink had ook 33 stablefordpunten maar minder punten op de 2e

De Neary op hole 3 ging naar Janet de Munnik.

De Longest op hole 9 werd gewonnen door Hikke van Doorninck, die op deze hole ook een mooie birdie wist te maken!

Alle winnaressen gefeliciteerd! En dank aan alle deelneemsters voor hun inzet en doorzettingsvermogen ondanks het ontzettend tropische weer!

De Damescommissie