Geef je vader een swingende verrassing met Vaderdag

Vaderdag LinkedIn 2023

⛳️ Op zoek naar een uniek en swingend cadeau-idee voor Vaderdag? Geef je vader dit jaar iets speciaals: een golfles bij Golfschool Capelle!

Laat hem de spanning voelen terwijl hij zijn swing perfectioneert, de bal door de lucht ziet vliegen en het plezier van een perfecte putt ervaart. Met een golfles van onze pro’s geef je hem niet alleen een onvergetelijke ervaring, maar ook de kans om een nieuwe passie te ontdekken en te genieten van een gezonde activiteit in de buitenlucht.

Of je vader nu een doorgewinterde golfer is of nog nooit een club heeft vastgehouden, een golfles biedt een geweldige gelegenheid om zijn vaardigheden te verbeteren of om kennis te maken met de golfsport. Bovendien kan hij nieuwe mensen ontmoeten, netwerken, ontspannen en na afloop gezellig een drankje drinken in het clubhuis van Golfclub Capelle.

Dus waar wacht je nog op? Geef je vader de kans om zijn innerlijke Tiger Woods naar boven te halen en schenk hem een golfles op Vaderdag!

De cadeaubonnen a € 32,50 per les, zijn verkrijgbaar bij de receptie in het clubhuis.