Succesvolle 3e wedstrijd Bedrijvencompetitie ⛳

Bedrijvencompetitie 3e wedstrijd LinkedIn bericht

Succesvolle 3e wedstrijd Bedrijvencompetitie bij Golfclub Capelle met ruim 100 deelnemers!

Op 22 juni vond de 3e wedstrijd van de Bedrijvencompetitie plaats bij Golfclub Capelle. Met een indrukwekkende deelname van meer dan 100 deelnemers van veel verschillende bedrijven.

We willen graag alle deelnemers van deze bedrijven bedanken, want jullie enthousiasme en inzet hebben deze dag weer tot een succes gemaakt. Speciale dank gaat uit naar de sponsors van de bedrijvencompetitie; De Haij & Van der Wende Advocaten, Daamen & Van Sluis, Goud Bedrijfshuisvesting en IGolf die de wedstrijden altijd weer van hele leuke prijzen voorzien.

Veel dank ook aan het team van Restaurant Mulligan voor de culinaire verzorging op deze dag!

Als dagwinnaar feliciteerden we Jorrit Brocaar en Joop Koster voor Bluewave Recruitment met 41 Stableford punten. Zij ontvingen beiden een origineel BBQ-pakket, dat werd gesponsord door Goud Bedrijfshuisvesting.

De Neary werd geslagen door: Marco Noordam voor Horti-Cultura
Hij ontving een prachtig en duurzaam golf pakket, gesponsord door de Haij & Van der Wende Advocaten

De Longest Drive voor de dames werd (en niet voor de eerste keer...) geslagen door: Joyce van Wijk voor Autoschade van Wijk
Zij ontving de mooie rode golfparaplu, gesponsord door Daam & Van Sluis én een golfpakket, gesponsord door IGolf

De Longest Drive voor de heren ging naar: Twan Mahler voor Mahler Vastgoed (in ontvangst genomen door Jolanda Serné)
Ook voor Twan was er die mooie golfparaplu, gesponsord door Daam & Van Sluis én het geweldige golfpakket, gesponsord door IGolf\\

Voor een volledig overzicht van de uitslag - klik hier

De volgende wedstrijd wordt gespeeld op Golfbaan Hitland op donderdag 20 juli 2023.