Wedstrijdcommissie levert vakwerk met Strokeplaykampioenschappen!

De strokeplaykampioenschappen zijn dit jaar onder prima omstandigheden gehouden. Een betrekkelijk klein veld dames en een zeer behoorlijke herendeelname waar de cut voor de finalerondes gehaald moest worden. In twee dagen tijd 2 keer 2 x 18 holes, voorwaar geen kleinigheid. Bij de dames een afgetekende strijd met alle respect voor de dames doordouwers en bij de heren, zeker op de finaledag, stijgende temperaturen en nog hoger oplopende spanning. Mooie concurrentie aan de top.

Zoals gezegd, “voorwaar geen kleinigheid”, nee en zeker ook niet voor de wedstrijdleiders: 2 dagen aanéén van ’s ochtends voor 07:00 uur tot ’s avonds rijkelijk na 19:00 uur. We geven het u te doen en dan laten we de voorbereidingen nog even buiten beschouwing.

WeCo, de club is jullie erkentelijk!