NGF Najaarscompetitie

Beste dames en heren,

De NGF organiseert ook dit jaar een Najaarscompetitie

De spelvorm op woensdag is 9-holes individueel Stableford en 9-holes greensome Stableford. En op zondag is het 18-holes individueel Stableford.

De vier speeldagen voor de Najaarscompetitie op woensdag zijn: 2, 9, 16 en 23 oktober.

De vier speeldagen voor de Najaarscompetitie op zondag zijn: 6, 13, 20 en 27 oktober.

Voor de Woensdag Afdeling is de Landelijke Finaledag op woensdag 30 oktober op de Keppelse Golfclub.

Voor de Zondag Afdeling is de Landelijke Finaledag op zondag 3 november op Golfclub Anderstein.

Voor elk van beide finaledagen worden de 10 beste poulewinnaars uitgenodigd.

Hoe werkt het

Er zitten vier spelers in een team en in principe vier teams in een poule, waarbij je ook op je eigen baan speelt. Die vier teams spelen op vier speeldagen tegen elkaar. Dat is de opzet. De teams komen uit voor een golfvereniging en de deelnemers moeten dan ook lid zijn. De spelers (en reserves) moeten een WHS handicap 45,0 of lager hebben, maar verder zijn er geen eisen: iedereen van elke leeftijd mag meedoen en elke combinatie van spelers is mogelijk; man, vrouw, golfprofessional of beginner.

Greenfee

Er is een maximale greenfee van € 45.- per speler van de bezoekende teams voor de lange banen en € 22,50.- per speler van de bezoekende teams voor de korte banen.

Op golf.nl is op onderstaande pagina het reglement in te zien, nogmaals vermelding van de speeldagen en daar zullen in augustus ook de wedstrijdformulieren worden gepubliceerd.

Klik hier voor speeldagen en wedstrijdformulieren

De Najaarscompetitie is een uitgesproken gelegenheid om kennis te maken met competitie golf

Golfclub Capelle wil daarom leden welke nog niet eerder aan een competitie hebben deelgenomen, in staat stellen voor de Najaarscompetitie in te schrijven. Voorwaarde is wel dat alleen inschrijvingen per volledig team geaccepteerd worden.

Indien u zich per team wilt aanmelden verzoeken wij u een e-mail met de namen van de teamspelers en de handicaps te sturen aan de TC@golfclubcapelle.nl. Vanwege de uiterste inschrijfdatum, dient dit vóór 23 augustus te geschieden.

Met vriendelijke groet,

Technische Commissie