Friends in Golf

Op 17 en 18 september vonden de eerste groepstrainingen van ‘Friends in Golf’ plaats. Een gezamenlijk initiatief van Friends in Business, Golfclub Capelle en Golfschool Capelle.

Bij Golfclub Capelle werden de deelnemers voor de eerste training ontvangen en welkom geheten door Nathalie van Huet van Friends in Business en Margot van der Haagen van Golfclub Capelle.

Head professional Hans von Burg van Golfschool Capelle begeleidde de deelnemers naar de Trackman Driving Range waar de eerste trainingen van een serie van 6 werden gegeven door Peter Melching  en Hans von Burg.

Deze serie trainingen zijn door Golfschool Capelle speciaal voor Friends in Business georganiseerd en bestaan uit:

• 6 Groepstrainingen van 1 uur
  • Uitleg Trackman systeem*
  • Gebruik golfclubs
  • Gebruik oefenballen
  • Gezamenlijk drankje in het clubhuis na afloop
  • Gratis gebruik van oefenfaciliteiten om te oefenen tussen de lessen door

Na afloop werd er een drankje met elkaar gedronken. We zijn niet voor niets Friends in Business (& Golf)!