Verslag van de Openingswedstrijd dames

website v4

En precies op deze dag begon……de lente.

Maar van lentegevoel was in de aanloop hier naartoe niets te merken. De weergoden waren ons beslist niet gunstig gezind en de verwachtingen dus ook niet best. Uiteindelijk lieten 37 dames zich er niet van weerhouden om de wedstrijd te gaan spelen. Ook nieuwe leden hebben met veel enthousiasme meegedaan, wij hopen hen vaak terug te zien.

Tot ieders verbazing en blijdschap konden alle dames hun Texas Scramble ronde gelukkig zonder regen volbrengen!

Alle flights kwamen met mooie scores binnen, maar er was natuurlijk een ‘ baas-boven-baas’ team.

1e prijs, 52 pnt. Marianne Gronheid, Lelus Vellekoop en Ingrid Burggraaf.

2e prijs, 49 pnt. Yvonne de Waard, Sandra Van de Gevel en Marjolijn van Viersen.

3e prijs, 48 pnt. Zelma Kuiper, Ingrid van Willegen en Josee Hafkamp.

Alle dames werden door onze bevlogen nieuwe voorzitter Betty Talstra in de bloemetjes gezet.

Tevens maakte zij de winnaressen van de wintereclectic bekend:

1e prijs, 35 pnt. Lenie Meijerink

2e prijs, 32 pnt. Janet de Munnik.

3e prijs, 32 pnt. Maria Jansen

Deze dames werden getrakteerd op een golfbon.

De dag werd feestelijk afgesloten met een ‘High Wine’, verzorgd door Mulligan.

Met deze wedstrijd is het golfseizoen voor de dames geopend.

We hopen dat er veel dames op dinsdag met onze wedstrijden mee zullen doen en wensen iedereen een mooi en sportief seizoen toe!