Verslag openingswedstrijd Social Mix en Maandag Instuif commissies

2. nieuw logo zonder

Op 27 maart organiseerden de Social Mix en Maandag Instuif Commissies een gezamenlijke openingswedstrijd.

Hoewel de weersvoorspellingen ronduit slecht waren hadden we geluk met een praktisch droge en geregeld zonnige dag. Wel fris, zodat de poffertjes tussen hole 9 en 10 extra goed smaakten.

Het was een Texas Scramble wedstrijd met als winnaars:

1. Ernst Loohuis, Marion Wessel, Armand Vossenaar, Wil Duizer, netto score 53
  2. Francine Beij, Marjan de Wolff, Richard Hofman, Jacqueline Louhenapessy, netto 54
  3. Roy Wekker, Hans Solleveld, Gijs Stuurman, John Smit, netto 55

Bij de neary was bij de heren  Hans Solleveld de winnaar, vanaf rood lukte het niemand de green in één keer te bereiken.

Een nieuwe kans gaf het onderdeel ‘nearest to the line’, waarbij een lijn dwars over de fairway zo dicht mogelijk benaderd moest worden, de lijn lag op een afstand die voor iedereen bereikbaar was.

Winnaars hierbij waren: van geel: Roy Wekker

van rood: Ans Baars

Er was nog een extra prijs voor de laagste bruto score:

Marty de Noo, Wijnie de Graaf, Joop van Oord en Maarten Visser

En een deelnemersprijs (geloot): Guillaume Westphal

Na de wedstrijd volgde de prijsuitreiking tijdens de borrel en voor de liefhebbers nog een diner.