Verslag avondinstuif openingswedstrijd

logo avondinstuif 2023

Na een lange winterperiode was het aftellen voor de Avondinstuif commissie en donderdag 30 maart jl. was het dan eindelijk zover dat we met de avondinstuif van start konden. En wat een succes!

Onder fors winderige maar droge condities gingen maar liefst 21 enthousiaste spelers de baan in voor een 9 holes wedstrijdje. Bij binnenkomst in het clubhuis bleek onze eigen voorzitster Carola Olijerhoek 20 stableford punten verzameld te hebben. Meer dan voldoende om deze eerste avondinstuif in 2023 op haar naam te schrijven.

Het is inmiddels traditie dat de prijs voor de winnaar van een avondinstuif een golfbal van onze golfclub is. Alleen voor deze seizoen openingswedstrijd was er niet alleen voor de winnaar een prijs. Alle deelnemers kregen een fraaie glazen bokaal mee om, bij winst, de gewonnen golfballen in te verzamelen.

De eerstvolgende avondinstuif is donderdag 6 april en zal vanzelfsprekend in het teken van Pasen staan.

U kunt zich nog tot en met dinsdag 4 april inschrijven via de app of website. En mocht u vergeten zijn in te schrijven, kan je natuurlijk ook een van de commissieleden een berichtje sturen of gewoon langskomen en je bij de organisatie aanmelden. We houden meestal wel een paar plekjes vrij.

Commissie Avondinstuif.