Verslag Mixed Foursome

2. nieuw logo zonder

Zondag 26 maart stond de jaarlijkse Mixed Foursome op de planning, deze wedstrijd was een paar jaar van de kalender verdwenen maar weer opgepakt als oefening voor de competitie.

Een wedstrijd over 27 holes.

Volle bak, alle 60 deelnemers waren paraat en maar 1 vroege afzegging die weer werd aangevuld.

De weergoden waren ons voorafgaande aan de wedstrijd niet goed gezind, maar de baan was bespeelbaar op zondagochtend.

Zonder gemopper ging iedereen vol goede moed van start van de 10e tee om vervolgens na een kleine pauze te starten op hole 1 voor het restant van de 27 holes.

Echter de weergoden waren ons tijdens de wedstrijd wederom niet goed gezind en de wedstrijd werd ingekort naar 18 holes omdat de baan op sommige plaatsen niet meer speelbaar was.

Tijdens de prijsuitreiking zijn we bijgepraat, door Auke, over de oorsprong van de Mixed Foursome. Het leermomentje van de dag.

Door goed spel van onze winnaars met 77 slagen zijn ze terecht 1e geworden.

1e plaats Judith Knotters en Justin Eerhart

2e plaats Mascha Bos en Joop Koster