Paas-special Avond Instuif

golfbal vrijstaand

De traditionele Paas-editie van de avondinstuif werd dit jaar helaas opgefleurd door hele vette motregen. Het vooruitzicht om 9 holes in de regen te spelen was niet voor iedereen even aantrekkelijk en een enkeling besloot toch te komen maar gezellig in het clubhuis te blijven.

De echte die-hards gingen toch de baan in en eenmaal buiten viel het uiteindelijk wel mee.

Ondanks de nattigheid werd er wel prima gescoord met uiteindelijk Rob Olijerhoek als winnaar met 20 stableford punten, op de voet gevolgd door Simone de Bruin (18 stb) en Astrid Oosthof (17 stb).

Voor de winnaar was er de eer en als prijs een chocolade kip met de traditionele avondinstuif-clubgolfbal. Alle andere deelnemers kregen voor deze speciale Paas-editie een chocolade paashaas mee naar huis.

Commissie Avondinstuif