De Haij & Van der Wende Advocaten heeft hoofdsponsorschap verlengd

Haij Wende voor website

Op woensdag 5 april heeft de Haij & Van der Wende Advocaten het hoofdsponsorschap met Golfclub Capelle officieel verlengd tot 1 januari 2026.

In het clubhuis van de golfclub werd de hernieuwde sponsorovereenkomst getekend door Dennis Oud van De Haij & Van der Wende samen met voorzitter Auke de Boer en secretaris Lex Cleton van Golfclub Capelle. Er werd geproost op de voortzetting van een succesvolle samenwerking.

Het kantoor van De Haij & Van der Wende Advocaten is al jaren een zeer gewaardeerde en actieve sponsor die op vele manieren bijdraagt aan het succes van de verenging. Daarbij onderschrijven zij de sociaal maatschappelijke rol van Golfclub Capelle en het duurzaam onderhoud van de golfbaan.