Golfclub Capelle - update 31 mei 2020

fotos Carin de Vaal P1010185 22

Beste leden,

Maandag 1 juni vanaf 12:00 uur mag het team van Restaurant Mulligan u weer ontvangen in het restaurant en op het terras.

Zij, en wij allemaal, kijken daar enorm naar uit!

De heropening van het restaurant en de terrassen is mogelijk onder strikte voorwaarden.

Alle gebruikelijke corona maatregelen (1,5 meter afstand, niet komen bij gezondheidsklachten en regelmatig handen wassen) zijn van kracht. Restaurant Mulligan gaat open op basis van het KHN protocol  waar onder andere de volgende richtlijnen in staan:

• Binnen in het restaurant zijn maximaal 30 personen (exclusief medewerkers) toegestaan;
  • Reserveren voor in het restaurant is altijd verplicht, óók als u alleen een drankje wilt drinken binnen. Voor het terras is geen reservering nodig.
  • Voor het ophalen van ‘take away’ kunt u zonder reservering het restaurant binnenlopen (maximaal 3 afhalers tegelijkertijd);
  • Op het terras is het verplicht om te gaan zitten (altijd in overleg met de medewerkers), u mag niet blijven staan;
  • Was uw handen bij binnenkomst en bij het verlaten van het restaurant;
  • Personen uit 1 huishouden mogen aan 1 tafel zitten, ongeacht het aantal personen;
  • Voor personen die geen huishouden delen, geldt maximaal 2 personen aan 1 tafel (hierbij geldt geen 1,5 m maatregel).

Het volledige protocol van KHN (Koninklijke Horeca Nederland) kunt u hier inzien.

Om goede invulling te geven aan de richtlijnen van het protocol verzoeken wij u om de maatregelen goed in acht te nemen en te allen tijde de aanwijzingen van de medewerkers op te volgen.

Wij realiseren ons dat er ook leden zijn die de huidige wet- en regelgeving met betrekking tot de corona problematiek overdreven vinden. Toch roepen wij een ieder op zich positief op te stellen. Enerzijds vanwege ons aller gezondheid, maar ook omwille van de handhaving die aan bovengenoemde maatregelen gekoppeld is. Het laatste wat we willen, is een golfbaan met een horeca die om disciplinaire redenen gesloten moet worden.

Om de heropening van Restaurant Mulligan met u allen te vieren bieden wij u graag een eerste drankje aan. U kunt hier bij uw eerstvolgende bezoek aan het restaurant van genieten.

Wij rekenen op uw medewerking en wensen u veel golfplezier de komende tijd.

Hartelijke groet,
Golfclub Capelle