WECO - Echt(e)paren wedstrijd 2014

De echt(e)paren wedstrijd is 2e Paasdag met een deelnemersveld van 58 paren soepel verlopen. Het was een mixed foursome waarin het aankomt op echt teamwork; het is elke keer weer een kunst om met de bal van je partner verder te slaan.

De regen en het onweer bleven gelukkig uit en na 4 uur was iedereen weer binnen en konden we genieten van de hapjes en drankjes van hole 19!

De spelvorm maakte het moeilijk om echt hoge scores te maken.

Mirella en Cees van Ieperen hebben de eerste prijs gewonnen met 38 stableford punten.

Anneloes en Paul Hollman werden 2e met 36 punten. Sybille Obluda met Harrie Vugts hadden evenveel punten als Coby en Hans Solleveld: beide teams scoorden 33 punten.

De leary werd gewonnen door echtpaar Anneke en John Jansen.

De longest drive voor de dames ging naar Wijntje de Graaf; bij de heren sloeg Peter Wanders het verst. De wedstrijdleiding dacht ook de hoge handicappers een kans te geven door een eigen longest drive voor hen uit te loven. Helaas is deze actie niet gelukt. Door loting konden de prijzen gelukkig toch uitgereikt worden.

Al met al weer een geslaagde gezelligheidswedstrijd.