MMS wordt ProwareGolf Cloud

Vanouds maakt onze golfclub gebruik van het MMS pakket voor de (leden) administratie en voor het inschrijven voor- en organiseren van wedstrijden.  De leverancier Proware gaat het huidige MMS pakket vervangen door ProwareGolf Cloud.

Inhoudelijk zijn er geen grote wijzigingen, maar de vormgeving en het inloggen is wel anders. Een groot voordeel voor de commissies is dat de lang gekoesterde wens om van huis uit met de wedstrijdmodule te kunnen werken nu in vervulling gaat. Daarnaast is Proware Golf Cloud beter geschikt voor het gebruik van smartphones.

Wij hopen dat de overgang op ProwareGolf Cloud soepel zal verlopen. Naar verwachting zal het nieuwe pakket half april in gebruik worden genomen.

Heeft u vragen of opmerkingen over dit bericht?  Reageer op secretariaat@golfclubcapelle.nl