Damescommissie - DC Trofee 2014

Weinig tot geen wind, een behaaglijke temperatuur, slechts een enkel drupje regen. Ideale omstandigheden om een wedstrijd te houden. Slechts een ronkende maaimachine verstoorde hier en daar de concentratie.

Dankzij onze sponsor Juwelier van Willegen is de strijd om de DC Trofee er een waarbij geen van de deelneemsters met lege handen naar huis gaat en waar aan het eind van de dag  voor de winnaars prachtige prijzen klaarliggen. Voor iedere deelneemster was er een goodiebag, waarin onder andere het boek "De Hoek Om", met daarin een selectie van wat de nieuwe winkel aan de Schiekade aan prachtige sieraden en horloges te bieden heeft.

Voor de winnaressen met de neary (Ellen van Noort) en de longest drive (Coos Erdman) waren er prachtige armbanden en de gouden ketting met hanger (zie foto) voor de winnares, (Ellen van Noort) de gouden ketting met hanger voor de nummer twee (Marjan van Ingen) en de zilveren ketting met hanger voor de nummer drie (Gwen van Aalst) zagen er schitterend uit.

Binnenkort zullen alle foto's via de website beschikbaar zijn. De scores waren niet hoog. De drie prijswinnaars hadden allen 33 punten, waarbij de scores op de laatste negen holes bepaalden welke naam op de bokaal zal worden bijgeschreven. Voor de vierde keer zal de naam van Ellen op de bokaal prijken, een prestatie om trots op te zijn.

De Damescommissie