
Afgelopen donderdag vond weer de gezellige avondinstuif plaats, dit keer in de vorm van een regenboogwedstrijd. Op iedere hole werd afgeslagen vanaf een andere tee: geel, rood of oranje.
Dat zorgde voor een leuke uitdaging en liet iedereen opnieuw naar de baan kijken. Andere afstanden betekenden ook goed nadenken over de juiste clubkeuze. Sommigen kregen er wel erg veel vertrouwen van. Op hole 2 klonk enthousiast: “Van die oranje tee sla ik makkelijk over het water!” Of dat ook echt lukte, laten we maar in het midden…
Met maar liefst 19 deelnemers was het een drukbezochte en vooral gezellige avondinstuif. De winnaar van de avond werd Margot Wekker. Naast het felbegeerde balletje ging zij ook naar huis met mooie plantjes voor tuin of balkon.
Aanstaande donderdag, op Hemelvaartsdag, is er geen avondinstuif. We zien jullie graag weer op 21 mei. Vergeet niet op tijd in te schrijven!
Commissie Avondinstuif
