Zomerlidmaatschap

de ideale work-golf balance

Zomerlidmaatschap collage3

Drie maanden golfen op de Capelse Golfbaan in juli, augustus en september 2017 voor iedereen van 25 tot en met 60 jaar voor slechts € 275,- per persoon

Interesse?

Voor het online aanmeldingsformulier - klik hier

U kunt ook contact opnemen of langskomen bij het secretariaat van Golfclub Capelle.
Telefoon 010 – 44 22 337 of per e-mail: info@golfclubcapelle.nl
Wij staan u graag te woord!

De spelregels voor het Zomerlidmaatschap zijn als volgt:

• Het Zomerlidmaatschap is mogelijk voor iedereen van 25 tot met 60 jaar, is strikt persoonlijk en is niet overdraagbaar.
  • Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen.
  • Spelen is mogelijk indien u tenminste in het bezit bent van een geldig NGF kaartje met minimaal baanpermissie.
  • Spelen is mogelijk op basis van beschikbaarheid, van maandag tot en met zondag, vanaf 15.00 uur.
  • U kunt starttijden reserveren 6 dagen voorafgaand aan de speeldatum via de caddiemaster, tel 010-44 22 337 of online vanaf 20.00 uur de avond daarvoor via de website van de vereniging: www.golfclubcapelle.nl.
  • U kunt per dag één starttijd reserveren voor maximaal één 4-bal.
  • U kunt, als u zelf gebruik maakt van het Zomerlidmaatschap, één ander niet-lid laten meespelen tegen betaling van een gereduceerd tarief, dat gelijk is aan het introductietarief.
  • U kunt deelnemen aan de beschikbare avond instuiven van de vereniging.
  • Wanneer u aansluitend besluit om lid te worden van Golfclub Capelle, wordt het bedrag aan contributie gedurende het jaar 2018 verminderd met € 200,-