Introductiecommissie

“A round of golf is the ideal antidote to stress.”
Bruce Forsyth - Brits presentator, acteur, komediant en zanger 1928-2017

Van harte welkom! Als je lid wordt van onze prachtige vereniging, nodigt de introductiecommissie je graag uit voor een persoonlijk gesprek over het reilen & zeilen bij Golfclub Capelle. Je wordt geïnformeerd over alle golffaciliteiten die wij als verenging hebben, wij laten je zien hoe eenvoudig alles te vinden is via de website en de webapp en je ontvangt van ons een informatiepakket.

Onze verenging is groot en dat biedt vele mogelijkheden voor elk type golfer. Ongeacht je handicap, leeftijd of met welke frequentie je wilt spelen. Tijdens ons introductiegesprek kun je vragen stellen en wij informeren je graag over alle soorten wedstrijden, competitie en commissie-golf-dagen. Door je te introduceren in de wondere wereld van Golfclub Capelle, wordt onze club heel snel ook jouw club.

Sportieve groet en we zien je graag!

Namens de Introductiecommissie 2024
Simone de Bruin