Herencommissie

De Herencommissie organiseert elke woensdag wedstrijden voor de herenleden. De wedstrijden vindt u in het wedstrijdprogramma en in de clubagenda op de website. Inschrijven kunt u via de website of via de computer in de hal. Voor deelname aan de instuiven kunt u zich op de dag zelf melden aan de wedstrijdtafel.

Dat de Herendag in een behoefte voorziet, blijkt heel duidelijk uit de wekelijkse grote deelname daaraan. Of het nu de wekelijkse Instuif betreft of de maandelijkse Medals, de openings-, midzomer- of slotwedstrijd, steeds zien we het zelfde beeld: een groot deelnemersveld. Zestig of meer deelnemers is meer regelmaat dan uitzondering. Dat heeft zeker te maken met de goede sfeer die er altijd heerst, zowel tijdens de wedstrijd als in het clubhuis bij het glaasje wijn of bier en de traditionele bitterballen na afloop.

herencommissie borrel